تمدید نام نویسی انتخابات هیات کشتی به درخواست فدراسیون بود

به گزارش رکنا از همدان، علی حقیقی  اظهار داشت: نام نویسی از کاندیداهای ریاست هیات کشتی استان همدان را اسفندماه سال قبل انجام داده بودیم اما رییس فدراسیون کشتی اعلام کرد که زمان نام نویسی باید با فدراسیون هماهنگ شود و براین اساس باردیگر نام نویسی را انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: این تصمیم جدید براساس درخواست فدراسیون کشتی است و فرصتی فراهم شده تا تمام ظرفیت‌های استان برای حضور در این رقابت مهم انتخاباتی ثبت نام کنند.

حقیقی بیان کرد: کشتی یکی از رشته‌های مهم و مورد توجه دستگاه ورزش استان همدان است و انتظار داریم افرادی نسبت به ثبت نام در انتخابات ریاست هیات کشتی اقدام کنند که به رشد و پیشرفت بهتر این ورزش بپردازند.

وی پیرامون تخلیه سالن غدیر توسط هیات نابینایان و کم بینایان همدان نیز گفت: این سالن همانند سایر مجموعه‌های ورزشی استان بر اساس قانون و از طریق مزایده عمومی واگذار شد و هیات نابینایان در این مزایده شرکت نداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: واگذاری این سالن به برنده مزایده هیچ تاثیری در روند حمایتی ما از ورزشکاران نابینا و کم بینای استان ندارد و همانند سایر رشته‌های ورزشی توجه جدی به این قشر ورزشکار خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های گذشته نیز همواره حمایت همه جانبه از ورزشکاران نابینا و کم بینای استان همدان داشته‌ایم و این روند امسال و سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت چرا که در این هیات ملی پوشان و نخبه‌های فراوانی داریم که افتخارآفرین هستند.

وی رعایت عدالت را یکی از مهمترین رسالت‌های دستگاه ورزش در بین هیات‌های ورزشی دانست و گفت: هیات‌هایی که به موفقیت‌های ارزنده دست یابند، مورد توجه بهتر قرار می‌گیرند به ویژه اینکه دارای سهمیه در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات برون مرزی هستند.

حقیقی از دونده‌های نابینا و کم بینای همدان به عنوان شانس‌های اصلی حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نام برد و افزود: حمایت از قهرمانان در چارچوب قوانین پایدار است.

 

کدخبر: 884148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟