کشف  و ضبط بیش از ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر

به گزارش رکنا از  ایلام؛ سردار دلاور القاصی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام اظهار داشت: پلیس ایلام طرح نوروزی خود را با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای از ۲۷ اسفند ماه تا روز ۱۴ فروردین به مرحله اجرا گذاشت که این مدت موفق شد آمار کاهش ۶۵ درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی و کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جرحی را به ثبت برساند.

وی با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی حجم ترددات خودرویی نسبت به سال گذشته، اضافه کرد: استان ایلام میزبان کاروان های راهیان نور و حجم ۹۵ هزار زائر عتبات عالیات در روزهای ابتدایی سال جاری بود که خوشبختانه اقدامات انتظامی و ترافیکی لازم جهت استقبال از این مهمانان نوروزی در استان صورت گرفت و الحمدالله هیچ گونه حادثه‌ای در این راستا نداشتیم.

فرمانده انتظامی ایلام به اجرای طرح های انتظامی در برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر اشاره و تاکید کرد: مدت یاد شده علاوه بر جمع آوری معتادان متجاهر بیش از ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

القاصی مهر از اجرای برنامه های هدفمند جهت برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی خبر داد و گفت: سال گذشته شاهد افزایش ۳۳۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق بوده‌ایم.

سردار القاصی مهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس جهت ارائه خدمات مطلوب انتظامی و ترافیکی به شهروندان در ایام نوروز گفت: افزایش گشت‌های انتظامی در محورهای مواصلاتی و نقاط حادثه خیز و در سطح معابر و استقرار در مکان های خرید با محوریت ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان و مسافران نوروزی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی از اجرای طرح هایی به منظور بازدید از صنوف در راستای رعایت شان و منزلت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مدت بیش از ۲ هزار طرح صنف و اتحادیه در استان مورد بازدید ماموران انتظامی قرار گرفته و تذکرات لازم جهت رعایت حریم این ماه به آنان داده شده است.

وی در پایان با اخطار به کسانی که حجاب و عفاف را رعایت نمی کنند، گفت: در راستای مطالبات مردم انقلابی با کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند در وهله اول اخطار و سپس در مراحل بعدی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 883810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟