توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار در سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز توزیع گوشت و مرغ منجمد در استان سمنان خبر داد و گفت: در حال حاضر کمبودی در خصوص تامین اقلام ضروری شهروندان در استان سمنان احساس نمی شود و اقلام ضروری با اولویت فروشگاه های زنجیره ای در دسترس مردم قرار دارد.

محمد رضا قاسمی در خصوص توزیع گوشت مرغ منجمد در استان گفت: برای تامین مرغ مورد نیاز مقرر شد ۳۰ تن مرغ منجمد از غرب استان حمل و ذخیره سازی شده و به مراکز عرضه تحویل شود.

وی با بیان اینکه در شرق استان سمنان نیز برای تامین مرغ منجمد خرید مناسبی انجام شده است افزود: همچنین مقرر شده است تا در شهرستان دامغان نیز با شناسایی و معرفی مباشران بومی منطقه  برای خرید مرغ منجمد اقدام گردد.

قاسمی در زمینه تدارک گوشت گرم گوساله نیز گفت: گوشت عرضه شده با قیمت هر کیلوگرم ۲۵۶ هزار تومان در همه شهرستان‌ها توزیع می شود.

وی افزود: توزیع گوشت گرم گوساله با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده است .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین در خصوص گوشت قرمز در سطح استان گفت: قیمت گوشت ران گوسفندی منجمد در بازار در حال حاضر ۲۸۵ هزار تومان است و قیمت گوشت تنظیم بازار ۱۵۰ هزار تومان تعیین و عرضه شده است. 

قاسمی با تاکید بر لزوم توزیع بیشتر خرما در شهرستان ها گفت : یکی از اقلامی که می‌بایست بیشتر در زمینه توزیع آن از سوی مباشران اقدام شود، خرما است که در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفته و مقرر شده است تا از ظرفیت مصلا‌های نماز جمعه برای توزیع و فروش خرما در ایام ماه مبارک رمضان بهره گرفته شود.

وی در خصوص وضعیت توزیع شکر نیز گفت: از سهمیه تعیین شده تا کنون ۳۰ تن آن جذب شده و بیش از ۱۰۰ تن باقی مانده که به زودی به استان سمنان اختصاص می یابد.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 883718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟