مشارکت خیرین در ۳۹ پروژه مدرسه سازی استان ایلام

به گزارش رکنا از یلام؛ جلال حمره روز یک شنبه در گفتگو رادیویی برنامه علم و عمل ایلام، اظهار داشت: همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز با اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ایلام سبب افزایش امر مدرسه سازی در استان شده است.

وی افزود: سال گذشته ۱۵ مدرسه کانکسی در طرح شهید پناهی در مناطق عشایری و روستایی ایلام شناسایی  مدارس نوساز و با تجهیزات کافی جایگزین این مدارس شد.

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام در ادامه به طرح مولد سازی تاکید کرد و گفت: حوزه مدرسه سازی باید از این طرح استفاده کند و با اجرای هرچه بهتر این طرح،مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

حمره با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزشی برابر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت گروه های جهادی موجب پیشرفت امر مدرسه سازی می شود.

حمره همچنین به اجرای طرح شهید عجمیان اشاره کرد و افزود: این طرح برای شاداب سازی و بهسازی مدارس در کشور آغاز شده و همه گروه های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای هرچه بهتر این طرح باشند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین یکی از اضلاع توسعه و تجهیز مدارس کشور هستند، عنوان کرد: خیرین نقش بسزایی در مدرسه سازی دارند و از لحاظ اجتماعی و فرهنگی کمک شایانی به استان شده و اکثر مدارسی که در مناطق محروم و صعب‌العبور ساخته شده با همت و مشارکت خیرین مدرسه ساز محقق شده است.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 883533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟