خدمات حساب 100 حضرت امام بلاعوض است/حساب 100 هویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

به گزارش رکنا از گیلان، حجت‌الاسلام صفر قربانپور بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واگذاری و ساخت مسکن برای محرومین از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه  حساب 100 هویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: حساب 100 پایه گذار بسیاری از اقدامات ارزشمند در بنیاد مسکن است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان با اشاره جایگاه و پشتوانه مردمی حساب 100، بیان کرد: حساب 100 با پشتوانه حمایتی و کمک مردم برای خدمات رسانی و ساخت مسکن برای محرومین گام بر می‌دارد.

حجت الاسلام قربانپور ادامه داد: قرارگیری حمایت دولت و پشتوانه مردمی در کنار هم موجب تقویت حساب حساب 100 هویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. 

وی با اشاره به اینکه خدمات حساب 100 بلاعوض است، افزود: متولیان امر برای اقدامات حساب 100 در گیلان نیازسنجی و برنامه ریزی کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه احداث، تکمیل و تجهیز مسکن محرومین در اولویت حساب 100 است، گفت: خدمات حساب 100 به افراد نیازمند و جزو دهک بندی یک تا 5 تعلق می‌گیرد.

قربانپور از فعالیت انجمن خیران مسکن ساز حساب 100 در گیلان خبر داد و بیان کرد: این انجمن با مشارکت‌های مردمی و خیرین مسکن ساز در راستای تأمین مسکن افراد کم درآمد و کمتر برخوردار فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: حساب 100 در کنار سایر نهادهای خدمات رسان در راستای تأمین مسکن محرومین نقش هم پوشانی و هم افزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان از ردیف ملی برای حساب 100 استان خبر داد .

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 883518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟