۶۹ هزار مسافر از خدمات بشردوستانه هلال احمر همدان بهره‌مند شدند

به گزارش رکنا از همدان، علی سنجربگی افزود: بهره مندان از ایستگاه های ایمنی و سلامت شامل اطلاع رسانی از نقاط حادثه خیز، راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری ۲۵ هزار و ۶۱۱ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: بهره مندان از ایستگاه های سیار سحاب و خدمات آموزشی امداد و نجات نیز در نوروز امسال به ۱۶ هزار و ۴۴۴ نفر رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: چهار هزار و ۹۳۲ نفر در این مدت زمان به پویش بهبود رفتارهای ترافیکی (بهرفت) پیوستند که شامل رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، استاندار همدان، نمایندگان همدان در خانه ملت، مدیران اجرایی و دیگر افراد می شود.

سنجربگی افزود: هفت هزار و ۷۶ نفر از کودکان و نوجوانان با حضور در ایستگاه های پیش بینی شده از امکانات فضاهای دوستدار کودک بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: دریافت کنندگان خدمات و اقلام زیست محیطی و فرهنگی در نوروز امسال به ۱۱ هزار و ۴۳۰ نفر رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۷۳ عملیات امداد و نجات در طرح نوروزی امسال توسط هلال احمر انجام شد که ۲۳ مورد امداد و نجات جاده ای، ۵۰ مورد ارائه خدمات حضوری بوده است.

سنجربگی اظهار داشت: ابتدای طرح نوروزی تا پایان ۱۳ فرودین ۱۴۰۲ به ۲۱۰ نفر امداد رسانی صورت گرفته و ۱۰۴ مسافر اسکان اضطراری شدند.

وی امداد رسانی به ۲۱۰ نفر، انتقال ۱۸ مصدوم سوانح رانندگی به مرکز درمانی ، درمان سرپایی ۱۶ مصدوم، چهار عملیات برای رها سازی سرنشینان از خودروی تصادفی و تست فشار و قند خون ۱۸۵ نفر را از اقدامات صورت گرفته برشمرد.

 

کدخبر: 882220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟