تراژدی دشمنی علیه ملت ایران تمامی ندارد/مسئولان نباید خود را درگیر مسائل حاشیه ای بکنند

به گزارش رکنا ازکردستان؛اسماعیل زارعی‌کوشا در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد،اظهار کرد: روز 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است روزی که به تدبیر امام راحل تبیین و با مشارکت ملت ایران حماسه‌ساز شد.

استاندار کردستان گفت: امیدواریم امسال برای مردم کردستان از سال‌های پرموفقیت باشد و مشکلاتی که در سطح جامعه داریم با تلاش، کوشش، وحدت و انسجام بین مسئولین و مردم رفع شود.

وی افزود: تقارن فصل زیبای بهار 1402 را با ماه مبارک رحمت ومغفرت رمضان را باید به فال نیک بگیریم و جای شکر  گذاری بسیاریست که بارش نزولات آسمانی از همان ابتدای سال بیانگر سال پر خیر و برکتی برای  امت اسلامی، بخصوص مردم عزیز کردستان است.

زارعی کوشا گفت: تدبیر حکیمانه امام راحل این بود که این انقلاب و نظام به انتخاب مستقیم مردم مستقر شود و در کمتر از 2 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی رفراندوم برگزار شد و قریب به اتفاق مردم بالاتر از 98 درصد از کل جمعیت به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای دادند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمنان همواره توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ما پیاده کرده اند و دشمنی آنها همچنان ادامه دارد، افزود: تلاش دشمنان این است که نظام مقدس اسلامی از تبدیل شدن به عنوان یک الگوی موفق در بین امت‌های اسلامی  برکنار شود، چون بخش عمده‌ای از منابع خدادادی در مناطقی قرار دارد که مناطق مسلمان‌نشین است و از همین جهت است که دشمنان اقتدار جهان اسلام را نمیتوانند قبول کنند زیرا که بیشترین ذخایر و منابع خدادادی در کشورهای اسلامی وجود دارد و این مهم میتواند باعث خیزش و بیداری اسلامی در تمام کشورها شود که برای دشمنان بسیار زیان بار است.

زارعی کوشا با اشاره به جنگ تحمیلی که یکی از ظالمانه ترین جنگ‌های طول تاریخ بوده است، افزود: جنگی که ما از 50 کشور دنیا اسیر داشتیم و در حالی به وقوع پیوست که انقلاب و نظام ما نهال نوپایی بود که  ساختارهای آن هنوز تشکیل نشده بود اما به اراده خداوند و حماسه‌سازیهای ملت قهرمان ایران در برابر دشمنان ایستادیم و پیروز شدیم.

استاندار کردستان با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که هر کدام به تنهایی می‌توانست اقتصاد یک کشور را کاملا فلج ونابود کند،گفت: تراژدی دشمنی دشمنان ما روز به روز بیشتر می شود وهمچنان ادامه دارد، بنابراین دشمنان تحریمهای اقتصادی، جنگهای فرهنگی و ... بسیاری را علیه ما پیاده کردند و دنبال این بودند که جمهوری اسلامی را در بُعد اقتصادی 100 درصد در دنیا منزوی کنند اما چون اعتقادات مردم ما به اسلام بسیار منسجم بود، پیزومندانه توانستند از این فشارهای سنگین افتصادی نیز عبور کنند.

استاندار کردستان خود را به عنوان فرزند کردستان در جایگاه خدمت‌گذاری به مردم دانست وافزود: از مسئولان انتظار داریم که به صورت جهادی در مسیر خدمت به مردم کردستان که زحمات بسیاری را برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های این نظام کشیده‌اند، نهایت خدمت صادقانه تلاش را انجام دهندو احساس مسئولیت بیشتری در قبال مردم  ایثارگر وفهیم کردستان ادا کند.

استاندار کردستان با اشاره به رفع مشکل آب شرب سنندج به عنوان یک مطالبه جدی مردم در سال گذشته که با عزم جهادی تحقق پیدا کرد،افزود: در سالجاری با تمام انگیزه، اعتقاد وتلاش به همراه تیم دولت در استان سعی میکنیم در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم وامسال نیز برای کردستان سال بزرگ توسعه و اجرای پروژه‌های عمرانی است چرا که عزم تیم مدیریتی استان برای اقدامات بزرگ جزم است و قطعا اتفاقات خوبی را در سالجاری در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و غیره شاهد خواهیم بود.

زارعی کوشا تاکید کرد:مسئولان نباید خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای بکنند و تمام تلاش و توان مسئولان باید صرف کار و رفع مشکلات مردم شود، هر مسئولی که خود را مشغول مسائلی بکند که به درد مردم نمی‌خورد خائن بوده و فردای قیامت باید پاسخگو باشد.

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

 

 

 

کدخبر: 881312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟