شادمانی 88 مال باخته با سرعت عمل پلیس اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین بساطی گفت: با توجه به اینکه موضوع رفع دغدغه مردم در زمینه سرقت در اولویت اصلی فراجا قرار گرفته مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان هم در همین راستا فعالیت گشت های ویژه و گروه های ضربت خود را به منظور مقابله با سارقان واسترداد اموال م سروقه به مال باختگان را چند برابر کرده است.

وی مبارزه با سرقت به ویژه سرقت وسایل نقلیه را یکی از برنامه های اصلی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در ایام نوروز عنوان کرد و افزود: ماموران این فرماندهی از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته 88 دستگاه خودروی مسروقه را کشف و به مال باختگان مسترد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: سرعت عمل ماموران در کشف خودروهای مسروقه در این ایام فرخنده باعث شادی مال باختگان و بازگشت آرامش دوباره به کانون خانواده این شهروندان شد که جا دارد تا از تلاش های شبانه روزی همکارانم در این روزها و شب ها قدردانی کنم.

سرهنگ بساطی در پایان گفت: از شهروندان می خواهیم برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 880835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟