توقیف 335 خودروی حادثه ساز در کرمانشاه/ شرایط سخت آزادسازی خودرو

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار داشت: مطابق با قوانین، خودرو رانندگانی که با ارتکاب تخلفات حادثه ساز باعث بی‌نظمی ترافیکی و ایجاد خطر برای سایر کاربران راه می‌شوند، توسط تیم‌های گشتی پلیس راه استان علاوه بر اعمال قانون، توقیف و به پارکینگ هدایت می‌شوند.

وی عنوان کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با دستگاه قضایی خودروهایی که رانندگان آن‌ها مرتکب سرعت غیر مجاز و حرکات خطرناک و نامتعارف شوند، علاوه بر ثبت سیستمی حکم توقیف بر روی پلاک آن‌ها، در هر نقطه از کشور به مدت 10 روز به صورت فیزیکی در پارکینگ توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: رفع توقیف خودروها مستلزم گذشت مدت 10 روز از زمان توقیف، طی کردن دوره بازآموزی مقررات، مفاصا حساب تخلفات رانندگی، احراز مالکیت و سپردن تعهد مبنی بر عدم ارتکاب تخلف و مراجعه به شهر محل توقیف جهت ترخیص است. 

 دستغیب افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تعداد 355 دستگاه خودرو رانندگان متخلف توقیف و اعمال قانون شده و مراتب در سوابق رانندگی آنان ثبت شده است. 

وی در پایان گفت: با توجه به سهم بالای تخلفات حادثه ساز در وقوع تصادفات، رانندگان بایستی با آرامش و پرهیز از عجله و شتاب سفر نمایند و با رانندگی قانونمند موجبات ترافیکی امن و بی خطر را برای یکدیگر فراهم کند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

 

کدخبر: 880249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟