آغاز پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ حسنعلی عزت خواه در آیین افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: ۱۲پایگاه و ۱۶۳ آموزشگاه در قالب ۱۲۶۱ اتاق برای طرح اسکان مسافران نوروزی درسال  ۱۴۰۲ در شهرستان ها و مناطق استان پیش بینی شده است.

عزت خواه با بیان اینکه اتاق ها در مدارس منتخب بر اساس نوع امکانات درجه بندی شده اند افزود: ۲۷ اتاق ویژه ،۳۸۲ اتاق در گروه الف ،۵۲۴ اتاق در گروه ب و ۲۴۸ اتاق در گروه ج با توجه به امکانات رفاهی که دارند درجه بندی و دراختیار مسافران نوروزی قرار می گیرند.

وی از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستانها و مناطق خبرداد و گفت: این بازدیدها با هدف حفظ و آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.

عزتخواه در پایان از مجریان ستاد اسکان نوروزی خواست با صبر ،حوصله و خوش اخلاقی پاسخگوی مهمانان نوروزی باشند تا مسافران و گردشگران نوروزی خاطره ای خوش از سفر به این دیار داشته باشند.

کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: ۷۷ آموزشگاه در سطح شهرستان بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.

معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: در سال گذشته ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۶هزارو ۵۴۲خانوار در ستاد اسکان آموزش وپرورش فرهنگی و غیر فرهنگی پذیرش شده است .

ایرج حجتی افزود: برای پیشرفت شهرستان بویراحمد و مطرح کردن ظرفیتهای گردشگری در ستاد خدمات سفر نیازمند همگرایی و تعامل بیشتر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی هستیم.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 878579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟