2 هزار تاریخ شفاهی والدین شهدا در لرستان در حال تهیه است

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام  هبّت الله هاشمی در این باره اظهار داشت؛ کمتر از یکسال آینده در لرستان قبر شهیدی نداریم که ساماندهی نشده باشد، تاریخ شفاهی خانواده های شهدا به طور جد در دستور کار قرار دارد و اکنون 22 تیم در لرستان در حال تهیه تاریخ شفاهی هستند و اقدامات مختلف دیگری نیز در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان در ادامه با اشاره به اینکه 2 هزار تاریخ شفاهی والدین شهدا در لرستان در حال تهیه است، افزود: به دنبال تعیین تکلیف این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم.

وی گفت: تبدیل وضعیت جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و دستگاه هایی که در این حوزه کوتاهی کرده باشند به مردم معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام هبت الله هاشمی در نشست با اصحاب رسانه لرستان بیان کرد: حوزه سلامت در بنیاد شهید در چارچوب درمانی، پیشگیری و پایش سلامت  و دعوت از متخصصین در حال انجام است، تمام خدمات اولیه در مراکز درمانی لرستان انجام و در حوزه پیشگیری واکسیناسیون جامعه هدف به صورت مستمر و در منزل انجام می شود.

وی ادامه داد: در حوزه دعوت از متخصصین خارج از کشور نیز اقدامات مختلفی در سطح استان انجام می شود و بیشتر کارهای درمانی ایثارگران ما در داخل کشور در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: در حوزه دارویی باید گفت تخصیص دارو بر عهده وزارت بهداشت است. 

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 876622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟