تردد خودروهای سنگین در ایام نوروز در جاده هشترود _مراغه با  محدودیت روبرو می شود

به گزارش رکنا از هشترود؛ فرماندار هشترود در   جلسه شورای حمل ونقل جاده ای و ترافیک این شهرستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به این پیک سفرهای نوروزی امسال با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان زودتر شروع خواهد شد لذا  همه   دست اندرکاران ومتولیان امر باید در جهت امنیت و آسایش مسافران نوروزی نهایت تلاش خود را به کنند.

توری اضافه کرد: همه مسئولان وظیفه دارند در کارها و مسئولیتی که بر عهده  گرفته اند به نحو احسن عمل نمایند تا هیچ مشکلی برای مسافران و رانندگان  در طول تعطیلات نوروزی به یاری خداوند متعال پیش نیاید و همه عزیزان با خاطره خوشی سفرهای نوروزی خود را به پایان برسانند.

نماینده  عالی دولت در هشترود متذکر شد: هیچ مسئولی حق ندارد در مسئولیت خود کوتاهی کند در صورت هر گونه کوتاهی باید جوابگوباشد .

فرماندار هشترود خاطر نشان کرد:همه مسئولان و متولیان امر که به نوعی با مسافرت‌های نوروزی در ارتباط هستند باید تا آغاز سفر های نوروزی تمام نواقصات مربوط به  ادارات  خود را رفع نموده تا در ایام تعطیلات جان مسافرانی که قصد تردد در مسیرهای این شهرستان را دارند به خطر نیفتد.

توری تصریح کرد: نقاط حادثه خیز جاده ها باید مشخص شود و جهت جلوگیری از تصادفات احتمالی  با علائم و هشدارهایی توسط ادارات متولی برای خودروهای در حال تردد مشخص  شود.

فرماندار هشترود در پایان ضمن تبریک  فرا رسیدن نیمه شعبان و پیشاپیش عید نوروز و ماه مبارک رمضان برای همه مؤمنین و مهمانان نوروزی و مهمان عزیز خداوند درماه مبارک رمضان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد .

 

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 875526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟