ایلام استان منتخب در کشور برای برگزاری جشن ۱۰ ساعته نیمه شعبان

به گزارش رکنا از ایلام:محمد علی نجفی مدیر کل سازمان تبلیعات اسلامی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت؛ همزمان با نیمه شعبان و میلادبا سعادت امام عصر (عج) جشن ده ساعته با محتوای قابل توجه انجام میگیرد.

وی افزود: با توجه به شاخص بودن جشن نیمه شعبان و اولین تجربه استان برای برپایی چنین جشن بزرگی بیش از ۲۰ ارگان دولتی و مجموعه های مردم نهاد و حمایت قاطع استاندار ایلام و نماینده ولی فقیه در انجام این مهم همکاری داشته اند.

مدیر کل سازمان تبلبعات اسلامی ابراز کرد: در مجموع برای برپایی این جشن بزرگ ۴۰ غرفه خدماتی و سرگرمی و شامل (غرفه سفره هفت سین ،مشاوره مذهبی،رسانه،سفالگری ،نقاشی ،بازی های رایانه ای ، دلنوشته و همچنین توزیع کیک ۲۰ متری و....) را در نظر گرفته ایم.

نجفی با توجه به پیش بینی سازمان  هواشناسی مبنی بر بارندگی در روز چهارشنبه افزود: غرفه ها را به نحوی طراحی کردیم که مردم ولایت مدار و شرکت کنندگان و عوامل برنامه با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

مدیر کل سازمان تبلیعات اسلامی افزود: باحضور عوامل برنامه عمو فتیله ، و برنامه محبوب بچه مسلمان و مولوی خوانی با حضور ۷ مداح بومی و مرکزی ،۸ گروه سرود و ۴ گروه تئاتر ،پیش بینی می شود، بالغ بر ۵ هزار نفر در این پویش شرکت خواهند کرد.

*برنامه قرعه کشی ۷۰ سفر کربلا و مشهد ،۴۰ ساعت هوشمند و لوازم ورزشی و....از اهم برنامه های این جشن باشکوه خواهد بود.همچنین درطول ۱۰ ساعت برنامه  هر ۱ ساعت یک بار قرعه کشی انجام خواهد گرفت.

کوثر موسوی/ایلام 

 

کدخبر: 875067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟