افکن کوچه و شکستگی لوله آب در خیابان تبریز

به گزارش رکنا از قزوین ، ابوالفضل حاجی اظهارداشت پیرو اطلاع رسانی این حادثه از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین آتش نشان از ایستگاه سه مولوی را به محل حادثه واقع در خیابان تبریز کوچه یزدی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از ۳ دقیقه به محل حادثه افزود :در جریان این حادثه به دلیل شکستگی لوله آب به وقوع پیوست قسمتی از کف کوچه و ساختمان مجاور این محل دچار خسارت شده و آتش نشانان پس از رسیدن به محل نسبت ایمن سازی صحنه حادثه اقدام کردند.

افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد به منظور ایمن‌سازی محل حادثه با حضور عوامل امدادی آب، گاز، برق نسبت به قطع انشعابات این ساختمان اقدام شد و نیروهای عملیاتی پس از تخلیه ساکنان این ساختمان و ارائه تذکرات ایمنی لازم برای جلوگیری از رفت و آمد شهروندان در اطراف محل حادثه تا رفع کامل خطر نسبت به تنظیم صورتجلسه با حضور عوامل انتظامی حاضر در محل اقدام کرده و صحنه حادثه را برای اقدامات بعدی تحویل عوامل امدادی اداره آب دادند. گفتنی است خوشبختانه با تلاش عوامل امدادی در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید.

لیلابیگدلی/قزوین 

کدخبر: 874809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟