اخذ سند ۲۶ هکتاری بستر رودخانه بهجت آباد در استان قزوین

به گزارش رکنا از قزوین ، شرکت آب منطقه ای قزوین منصور ستوده در این باره اظهار داشت: یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه هاست لذا دریافت اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه های استان ضروری است.

وی افزود: دریافت این اسناد با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و همچنین جلوگیری از تصرف غیر مجاز و برخورد قانونی با متخلفین با همکاری دستگاه قضایی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دستور کار شرکت آب منطقه ای قزوین قرار گرفته است.

ستوده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه تصریح کرد: در ادامه اقدامات شرکت آب منطقه ای قزوین برای اخذ اسناد مربوط به بستر رودخانه های استان با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی همکاران این شرکت سند اراضی بستر رودخانه بهجت آباد در محدوده شهرستان آبیک به مساحت تقریبی 26 هکتار اخذ شد که این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین یادآورشد: با توجه به اینکه رودخانه ها در بخشهای مختلف استان واقع شده اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه در بستر قانونی رودخانه ها و زمین خواری نیز جلوگیری شود.

منبع: روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 873904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟