برگزاری اجلاس نماز به شکل کلیشه‌ای در ترویج نماز اثر زیادی نخواهد داشت

به گزارش رکنا از قزوین ، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در هفتمین اجلاس استانی نماز اظهار داشت: اخلاص برای تبیین، ترویج و تبلیغ یک موضوع به ویژه نماز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر نسبت به نماز باور داشته باشیم که راهگشاست و بازدارنده منکرات است و این باور را در زندگی خود هم ساری و جاری کرده باشیم به طور قطع بر مخاطب هم تاثیرگذار خواهیم بود.

وی افزود: برای ترویج نماز در فضای امروزی باید از ابزارهای نوین توسط افرادی که به این موضوع تسلط دارند و از ابتکار و خلاقیت استفاده می کنند، بکارگیری کرد و از پرداختن به موضوعات کلیشه‌ای به جد پرهیز کرد.

اعلایی گفت: در هر موضوعی که از کلیشه عبور و به سمت خلاقیت حرکت کرده ایم، در آنجا توفیقات متعددی را کسب کرده ایم و اگر از ابتکار و خلاقیت، تدبیر و اخلاص دور بوده ایم در انجام امور با مشکل روبرو شده ایم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در برگزاری اجلاس‌های این چنینی تمامی این موضوعات باید لحاظ شود و آینده به طور قطع باید متفاوت تر از حالت فعلی و گذشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: برای سال های آینده برای ترویج هرچه بهتر نماز در برگزاری اجلاس نماز باید خرق عادت انجام و از روش های جدید و موثر استفاده کرد.

لیلا بیگدلی/قزوین 

کدخبر: 873903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟