تشریح فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان در دیدار مدیرکل ستاد با مسوولان قضایی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان ؛ مجید طائف، در ادامه دیدارهای برون‌سازمانی با مسئولان استانی،با تقدیر و تشکر از مساعدت‌های دستگاه قضایی در لرستان و ادارات‌کل تابعه آن گفت: مجموعه دستگاه قضایی در لرستان همراهی مطلوب و موثر با برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) داشته است.

وی با تشریح برنامه‌های کاری در سرفصل‌ املاک و اموال بر لزوم پیگیری موضوعات کاری مشترک تاکید و گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد اجرایی در سرفصل‌ های بنیاد برکت، احسان و 15 خرداد ارائه کرد.

تشریح دیگر فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان ازجمله روند پیگیری طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان، جذب منابع اعتباری در تامین ادوات کشاورزی، روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های احداث مدارس، خانه‌های بهداشت، احداث مسکن نیازمندان و تعمیرات مساجد و چگونگی فعالیت کاری قرارگاه‌های زیر مجموعه بنیاد احسان نظیر قرارگاه‌های مساجد، بانوان و عدالت آموزشی؛ از دیگر مطالب مطرح شده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دیدار با مسئولان قضایی استان بود.

افزایش تعاملات دادگستری و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان

رییس کل دادگستری استان لرستان نیز در این دیدار بر لزوم افزایش تعاملات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با دادگستری استان تأکید کرد و گفت: اقدامات مؤثر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، مباحث اجتماعی و مردمی، قابل تقدیر است.

"محمد رزم" ضمن اعلام حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان در خصوص استقرار دادگاه اصل ۴۹ در استان و عضویت این ستاد در کارگروه‌های دستگاه قضایی استان به فراخور موضوعات، قول مساعد داد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 873407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟