آتش سوزی در کارگاه چوب بری در شهرک اندیشه

به گزارش رکنا ازقزوین، مرتضی روزبه افزود: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت 20 و 41 دقیقه از آتش سوزی در کارگاه چوب بری واقع در شهرک اندیشه روبروی ایستگاه آتش نشانی –گاراژ ذوالقدر  خبر داده شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله نیروهای ویژه اطفاء حریق سازمان آتش نشانی از سه تیم اطفائی از  ایستگاه‌ های عملیاتی " شهرک اندیشه و باغ دبیر " به محل اعزام و مشاهده کردند انبار نگه داری کلش  در محوطه حیاط این کارگاه طعمه حریق شده و حجم زیادی از دود و آتش خارج می گردد . وی در ادامه افزود:آتش  سوزی کارگاه چوب بری در شهرک اندیشه قزوین، با تلاش و حضور بموقع آتش نشانان اطفاء شد و از گسترش و سرایت حریق به قسمتهای دیگر جلوگیری بعمل آمد .

روزبه با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت، عنوان کرد: آتش نشانان به منظور ایمن سازی محل و جلوگیری از شعله وری مجدد نسبت به جداسازی و سرد کردن وسایل موجود  در حیاط کارگاه  اقدام کردند و با تحویل محل حادثه به مالک مغازه و عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند . وی در پایان با اعلام اینکه علت بروز حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی است از شهروندان خواست تا با رعایت موارد ایمنی از بروز این گونه حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

لیلا بیگدلی/قزوین

photo_۲۰۲۳-۰۲-۲۵_۰۲-۲۶-۵۰

photo_۲۰۲۳-۰۲-۲۵_۰۲-۲۶-۵۰ (3)

کدخبر: 872570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟