تمرین رزم در برف پاسداران تیپ۸۲ برای ارتقای امادگی دفاعی در قزوین

به گزارش رکنا ازقزوین، سردار افروزی اضافه کرد: گردان تکاور این تیپ در اردوی تمرینات رزم در کوهستان و رزم در برف در ارتفاعات  به منظور ارتقا امادگی های دفاعی در برابر هر گونه تهدیدات دشمنان فرا منطقه ای  به مدت یک هفته بصورت شبانه روزی حضور دارد.

وی در ادامه گفت:  این سلسله تمرینات و اردوها برای ارتقای سطح امادگی رزم پاسداران در طرازانقلاب اسلامی برای مقابله با انواع تهدیدات دشمنان اسلام است که در فصل زمستان برابر  ابلاغ سالانه به اجرا گذاشته میشود.

سردار افروزی در ادامه با اشاره به قسمتی از برنامه های گردان تکاور در این مدت افزود: انواع تاکتیهای رزم و زندگی در شرایط سخت و طاقت فرسا با انواع عملیات طاقت فرسا  و صعود در برف و امداد در کوهستان در ارتفاع ۲۵۰۰ متری ؛ قسمتی از تمرینات عملیاتی این گردان در این مدت میباشد

photo_2023-02-25_03-39-37

پاسداران مقتدر،حافظ مرزهای فیزیکی و جغرافیایی کشور هستند

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:پاسداران مقتدر، علاوه بر حفاظت از مرزهای فیزیکی و جغرافیایی در حراست از مرزهای عقیدتی و معنوی کشورمان هم پیشرو هستند و دست ناپاک بیگانگان را بارها در این حوزه هم قطع کرده‌اند. 

سردار عادلی جانشین فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بازدید از تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ استان قزوین دیدار کرد.

در این دیدار سردار افروزی بیان کرد: امروز اشراف عملیاتی ما به تمام نقاط مرزهای جغرافیایی یکی از اهرم‌های اقتدار نظام اسلامی شده و پاسداران مقتدر، علاوه بر حفاظت از مرزهای فیزیکی و جغرافیایی در حراست از مرزهای عقیدتی و معنوی کشورمان هم پیشرو هستند و دست ناپاک بیگانگان را بارها در این حوزه هم قطع کرده‌اند.

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: برای ایجاد استقلال و امنیت خون‌های زیادی ریخته شده و امروز رزمندگان ما در مناطق مرزی باید پرچم‌دار این مجاهدت‌های خالصانه باشند. ضمن اینکه انقلاب اسلامی تاکنون از نعمت حضور سربازان و سرداران مجاهد بزرگی بهره‌مند بوده و ما هم مدیون گذشتگان در خط جهاد و شهادت هستیم.

سردار افروزی عنوان کرد: تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در تمام سالهای ماموریت خود در مناطق مرزی کشور، همچون دو چشم تیزبین با اقتدار از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در طول این مدت نیز شهدای عزیزی چون حسن حسین پور و امیر حسین محمدعلیخانی تقدیم کرده است.

 

منبع: روابط عمومی تیپ82

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 872564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟