اردوگاه‌های دانش‌آموزی باید مختص استفاده دانش‌آموزان باشد

به گزارش رکنا از اردبیل ، وزیر آموزش و پرورش در بازدید از اردوگاه دانش‌آموزی خلخال گفت: با توسعه و ایجاد اردوگاه‌های دانش‌آموزی در فضا‌های مناسب مخالف نیسیتم، اما اینگونه فضا‌ها نباید محلی برای ویلانشینی و اسکان مدیران و مسئولان باشد و دانش‌آموزان در محیط و محوطه آن نادیده گرفته شوند.

یوسف نوری همچنین در بازدید از تالار فرهنگیان خلخال نسبت به تامین اعتبار تجهیز و بهسازی این فضا‌های آموشی و خدماتی قول مساعد داد.

سیدغنی نظری، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید‌ها خواستار تامین اعتبار تجهیز فضا‌های آموزشی و خدماتی آموزش و پرورش شهرستان شد.

دانش‌آموزان خلخالی نیز در این بازید خواستار بهسازی و توسعه اردوگاه دانش‌آموزی این شهرستان شدند.

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز هم با حضور در گلزار شهدای خلخال به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد، بازدید از تالار فرهنگیان، هنرستان آزادگان، چمن مصنوعی و اردوگاه دانش آموزی از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش در جنوب استان اردبیل است.

نوری امروز همچنین در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال شرکت کرده و در ادامه از خانواده شهدای فرهنگی تجلیل خواهد کرد.

افتتاح چمن مصنوعی شهرستان کوثر و شرکت در جلسه مسئولان و مدیران مدارس شهرستان کوثر از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان اردبیل است.

سیدغنی نظری نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر و رضا قاسمیان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل نوری را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

کدخبر: 872080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟