آغاز عملیات گسترده و سراسری مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان ؛ سردار "یحیی الهی" صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و فرماندهان و کارکنان انتظامی استان، اظهار داشت: در راستای مطالبان بحق مردم و تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور از این ساعت طرح سراسری و گسترده مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر در 11 شهرستان استان به صورت همزمان با رمز یا مهدی(عج) را اجراء خواهیم کرد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و شناسایی محل و مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر افزود: بر اساس شناسایی ها به صورت هدفمند خرده فروشان را دستگیر و در صورت مقاومت برابر قانون با آنان برخورد قاطعانه خواهد شد.

فرمانده انتظامی لرستان تأکید کرد: پاسخگویی به دغدغه مردم عزیز را اولویت کاری خود می دانیم و در این زمینه محکم، قاطع و در خورشأن شهروندان عزیز عمل خواهیم کرد.

سردارالهی با تقدیر و تشکر از همکاری خوب دستگاه قضائی و دیگر سازمان های استان با پلیس، گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر تا رضایتمندی کامل مردم و وضعیت قابل قبول در این زمینه، بصورت مستمر دردستور کار پلیس لرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی استان در پایان با اشاره به کشف مقدار 7 تن و 400   کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش کشف داشته ایم. که این نشان از همت و تلاش همکاران سخت کوشم در مجموعه انتظامی استان می باشد.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 871671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟