خواب و خوراک بر سارقان حرام شد/ پلیس کرمانشاه رزمایش مقابله اجرا کرد

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در مراسم اجرای رزمایش ۱۰ روزه مبارزه با سارقین که پیش از ظهر امروز با حضور شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش امروز در راستای دستورات فرمانده فراجا است.

وی با اشاره به بخشی از حکم سردار رادان فرمانده فراجا که ازسوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است، افزود: معظم له در این حکم بیان می‌کنند، تلاش‌ها به نحوی باشد که رضایت خدا، مردم و حفظ امنیت و آرامش را بدنبال داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تدابیر و فرامین فرمانده کل قوا برای ما حجت است، تصریح کرد: در این راستا طرح مقابله با سارقین اجرا می شود.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در برخورد با سارقان ردیف دوم کشور است، گفت: در این طرح کارهای اطلاعاتی از قبل انجام شده و امروز به‌صورت آشکار اجرایی می‌شود.

جاویدان با تاکید بر اینکه به‌عنوان سرباز نظام به دستورات فرمانده کل قوا لبیک می‌گوییم، بیان کرد: ان‌شاءالله با تلاش همکاران و همراهی مردم، این طرح طی ۱۰ روز با موفقیت انجام شود.

رییس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه ورود به سال جدید همراه با امنیت و آرامش خواهد بود، تاکید کرد: یکی از مطالبات حق مردم، مقابله با سرقت است که دغدغه ما نیز هست.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه روند افزایشی سرقت‌ها صدمه مالی و راونی به شهروندان وارد می‌کند، گفت: به‌عنوان خادم مردم پذیرفته‌ایم امنیت را تأمین کنیم، لذا انصاف نیست که سربازان باشند اما مردم در استرس باشند.

وی با بیان اینکه بر اصل آرامش مردم پایبندیم، خاطرنشان کرد: سرقت مسئله مهم ماست و در بخش برخورد با سارقین حرفه‌ای، سارقان تحت تعقیب، سرقت خرد و مال خر، برخوردی قاطع خواهیم داشت.

انتظامی کرمانشاه

جاویدان با تاکید بر اینکه مالخران جرمشان بیشتر است، گفت: اما تمامی سارقان و متخلفان آسایشی نخواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه بحث دوم را رسیدگی به دادخواهی مردم که مورد سرقت قرار گرفته اند دانست و با بیان اینکه باید این موضوع مورد توجه باشد، تصریح کرد: برخورد ما در چهارچوب قانون و با حمایت دستگاه قضایی قاطعانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان کرمانشاه ۱۲۰ گشت خودرویی، ۹۰ موتوری و بیش از هزار نفر نیرو در این طرح ۱۰ روزه حضور خواهند داشت، افزود: از نهادهای خدماتی که مورد سرقت قرار می‌گیرند تقاضا داریم که از لحاظ اطلاعاتی و... با ما همکاری کنند.

جاویدان در پایان، گفت: از مردم خوب استان انتظار داریم در این مراحله نیز ما را یاری کنند.

در ادامه این رزمایش، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه اظهار کرد: یکی از عوامل حس ناامنی و یاس در مردم، موضوع سرقت است.

وی با بیان اینکه سارقان حتی برای اموال خورد امنیت روانی را برهم می‌ریزند، افزود: وظیفه داریم دغدغه مردم را رفع کنیم.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه پلیس قطعا مورد حمایت دستگاه قضایی خواهند بود، گفت: سارقان و مالخران نه تنها تخفیف مجازات نخواهند داشت، بلکه قاطعانه با آنان برخود خواهد شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

 

کدخبر: 871264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟