توجه به نیروی انسانی مهم‌ترین برنامه‌ ی توسعه‌ای مجموعه انتظامی کشور /انجام تجهیز فنی و نرم افزاری مرزهای کشور با جدیت

به گزارش رکنا از گیلان،  سردار احمد رضا رادان در سفر یک روزه خود به گیلان در جریان بهره برداری از ۱۵ پروژه انتظامی این استان در بندر انزلی با بیان اینکه مرزها به طور جدی مورد توجه است، اظهار داشت: طبیعی است ما توجه ویژه ای به مرزها به خصوص مرزهای درگیر نشان دهیم از این‌رو این مرزها را به سرعت زیر بار تجهیزات می بریم تا در کنار تقویت سخت افزاری بتوانیم به صورت فنی هم مرزها را رصد کنیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در استان گیلان رقم خورده است، عنوان کرد: برخی از مرزها حساسیت ویژه‌ ای دارند بدین منظور با کمک سپاه پاسداران و فرماندهی مرزبانی در این خطه اقدامات لازم را اجرایی کرده ایم.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی انسانی پشتوانه مسئولیت های ما در شأن و شئون ماموریت هاست از اینرو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای مجموعه انتظامی توجه به نیروی انسانی است.

سردار رادان با بیان اینکه بنا داریم با حفظ شأن کارکنان ارتقای شرایط آنان را اجرایی کنیم، تشریح کرد: در کنار توجه به نیروی انسانی زمانی که بحث از پلیس هوشمند می شود بنا داریم در سه بعد پلیس هوشمند را راه اندازی کنیم که این ابعاد شامل؛ نیروی انسانی (کارکنان)، تجهیزات و ساختار سازمانی می‌شود که باید به طور جدی به آنها پرداخته شود.

وی تصریح کرد: در استان های مختلف این مهم آغاز شده چنانکه گیلان یکی از استان هایی است که در ساختار و ساخت و ساز نسبت به سایر استان ها در این زمینه پیشرو است.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور در زمینه حمایت و توجه به رفع نیاز کارکنان انتظامی، گفت: در آینده ای نزدیک خانه های سازمانی فراوانی به مجموعه انتظامی برای رفاه حال پرسنل اضافه خواهیم کرد.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 870986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟