۶  قصاب قزوین نقره داغ شدند

به گزارش رکنا ازقزوین، علیرضا حسن پورگفت: با توجه به نوسانات کاذب قیمت برخی اقلام و مایحتاج اساسی در بازار به ویژه سوء استفاده های صورت گرفته در عرضه گوشت قرمز، گشت های مشترک تعزیرات حکومتی با حضور: روسای شعب این مرجع و بازرسان دستگاه های نظارتی از واحدهای صنفی قصابی، سرکشی به عمل آوردند.

وی افزود: طی ده ها بازرسی به عمل آمده، ۶ واحد قصابی به دلیل تخلفات محرز؛ گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت، پلمپ و نصب بنر در سر درب واحد صنفی محکوم شدند.

وی اظهار داشت: تشدید نظارتها و کنترل عملکرد دامداران، کشتارگاه ها، قصابی ها و فروشگاه های عرضه کننده گوشت قرمز با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حفظ ثبات بازار شب عید تداوم خواهد یافت و در این خصوص با استفاده دقیق و حداکثری از اختیارات اعطایی سران قوا با قانون شکنان اقتصادی و برهم زنندگان امنیت بازار، برخورد قاطع به عمل خواهد آمد.

این مسوول، اطلاع رسانی منظم از اقدامات صورت گرفته را حق مردم دانسته یادآور شد: اخبار مربوطه از خبرگزاری های رسمی، رسانه ها و شبکه های استانی به اطلاع عموم خواهد رسید و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند: مراتب را جهت پیگیری های لازم به این مرجع گزارش نمایند.

 

منبع:روابط عمومی تعزیرات حکومتی

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 870935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟