فیلم امدادرسانی هوایی به مناطق محاصره در برف و بهمن در فریدونشهر
حجم ویدیو: 15.07M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53

به گزارش رکنا از اصفهان؛ صبح امروز بیست و هشتم بهمن ماه، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در ارتباط تلفنی با فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، گفت: کمک های به هنگام به مردمی که دچار مشقت شده اند؛ کارآمدی و مدیریت نظام را نشان خواهد داد.

وی ضمن قدردانی از هوانیروز اصفهان به سبب امدادرسانی هوایی به روستاییان پشتکوه شهرستان فریدونشهر و نیز مردم گرفتار در برف در استان چهارمحال و بختیاری، افزود: برای ما باعث خرسندی است که هوانیروز اصفهان یاری رسان مردم آسیب دیده است و باید زحماتی که برای آسایش مردم کشیده می شود صمیمانه قدردانی می کنم.

به گفته منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با پیگیری استاندار اصفهان؛ بالگرد هوایی شینوک از پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز اصفهان، برای ارسال مواد غذایی و جیره امدادی به روستاییان فریدونشهر به پرواز در آمد.

وی ادامه داد: در این امدادرسانی مقدار دو تن مواد غذایی و جیره امدادی برای انتقال به ۷ روستای پشتکوه فریدونشهر که دچار برف و بهمن شده اند ارسال شد.

شیشه فروش عنوان کرد: در هفته گذشته نیز محموله دارو برای روستاییان این منطقه اعزام شده بود.

گفتنی است: تلاش های بی وقفه گروه های امدادی به منظور کمک به مردم مناطق درگیر برف و کولاک در استان به ویژه در شهرستان فریدونشهر همچنان ادامه دارد.

بهمن راعی/ اصفهان

 

کدخبر: 870434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟