دستگیری 34 سارق و مالخردر طرح عملیاتی تشدید مبارزه با سارقان درلرستان

به گزارش رکنا از لرستان ؛ سرداریحیی الهی اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی و تدابیر ابلاغی سردار فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، طرح عملیاتی تشدید مبارزه با سارقان سحرگاه طی۲۴ ساعت گذشته در لرستان به اجراء گذاشته شد.

وی افزود: ماموران انتظامی و پلیس های تخصصی استان در این طرح با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق شدند ۳۴ سارق و مالخر دارای پرونده مفتوحه را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در مخفیگاه سارقان تعدادی اموال مسروقه شامل، خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات و لوازم وسایل نقلیه و غیره مسروقه کشف که جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی مالباختگان به مقر های انتظامی منتقل شدند.

 این مقام انتظامی استان با اشاره به تعامل و همکاری خوبی که بین پلیس و دستگاه قضایی برقرار است افزود: با اشراف اطلاعاتی با سارقان و هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه افراد هنجارشکن و مخل امنیت و آسایش مردم به هر نحوی بخواهند در مقابل پلیس قد علم کنند با برخورد قاطعانه خادمان مردم مواجهه خواهند.

سردار الهی در پایان ضمن تقدیر از همراهی و همکاری همیشگی آحاد جامعه با خدمتگزاران خود، گفت: این طرح همواره و به به صورت مستمر دردستور کار فرماندهی انتظامی استان لرستان قرار دارد.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 870266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟