تلاش سازمان جهاد کشاورزی لرستان برای تامین مسکن کارکنان

به گزارش رکنا از لرستان ؛ سید رضا نجفی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با تاکید بر اینکه با عنایت رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، پیگیری های حوزه مسکن برای پرسنل دستگاه های تابعه نیز دنبال می شود، اضافه کرد: این اقدام با هدف خانه دار شدن کارکنان در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و در راستای تامین رفاه کارمندان در دستور کار قرار گرفت.

نجفی گفت: بدون تردید مهمترین رسالت ستاد مسکن، پیگیری امورات فنی و اجرایی در راستای تفاهم‌نامه مسکن فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی می باشد تا به نوعی از این طریق خدمات ارزنده همه پرسنل خدوم بخش کشاورزی و دستگاه تابعه را ارج نهیم و زحمات شان را تکریم کنیم.

وی در ادامه به نقش مهم و تاثیرگذار کارکنان جهاد کشاورزی در بحث معیشت احاد جامعه اشاره کرد و خاطر نشان کرد، پرداختن به رضایت عمومی و امیدواری  پرسنل باعث می شود وظایف خود را با توان بالاتری به انجام رسانند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان وجود مشکلات متعدد از جمله مسکن برای کارکنان بخش کشاورزی بازدهی آنها را کاهش می‌دهد، چرا که کارمندان با وجود مشکلات خود، قطعاً قادر به حل مشکلات دیگران نخواهند بود.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 869772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟