۸۳ هزار مؤدی مالیاتی در استان اردبیل مالیات می پردازند

به گزارش رکنا از اردبیل،‌سرخانی اظهار کرد: با مساعدت مسئولان کشوری تقسیط و بخشودگی جرایم را در استان در طول سال شاهد هستیم و ما در حوزه مالیات ارزش افزوده نیز تلاش می‌کنیم تا منابع به دست آمده را بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: وصول درآمد‌های مالیاتی در برخی از شهرستان‌های استان بسیار پایین است و همکاران ما سعی می‌کنند به سختی مالیات مورد نظر را دریافت کرده و نسبت به جلب رضایت مؤدیان اقدام کنند.

دبیر کمیسیون بانک‌های استان اردبیل نیز در این جلسه افزود: مانده منابع بانک‌های استان ۳۸۲ هزار میلیارد تومان است که این رقم نسبت به اوایل سال ۳۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

 رجبی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۳۳۶ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار بانک‌های استان است و پرتفوی بانک‌ها به ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و در پرداخت تسهیلات نیز ۲۰۲ هزار میلیارد تومان عملکرد را از سوی بانک‌های عامل شاهد هستیم که یک رشد ۵۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی مشکلات حوزه بانکی را در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران یادآور شد و بیان کرد: به ازای ۹۰ درصد فروش سال قبل، پرداخت تسهیلات هدف‌گذاری شده که این امر با وضعیت اقتصادی و تورم منافات دارد.

 

کدخبر: 869009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟