ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر با افتتاح فاز دوم صنایع غذایی گهر دورود

به گزارش رکنا از لرستان ؛ فرهاد زیویار در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان دورود اظهار کرد: طبق سنت دیرینه در ایام الله دهه فجر مسئولان کارنامه‌ای از کارهای خود به مردم ارائه می‌دهند که در این ایام پروژه‌های آماده بهره‌برداری افتتاح و یا ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد از آنها بهره گرفته می‌شود.

وی افزود: در شهرستان درود پروژه‌های زیادی داشتیم یکی از آن‌ها مرکز جامع سلامت شهرستان، دیگری پروژه‌های مخابراتی با اعتبار ۷۷ میلیارد تومان بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

زیویار تصریح کرد: پروژه دیگر صنایع غذایی گهر است که با اعتبار دو میلیارد تومان فاز دوم در حال اجراست و بناست کاری بزرگ انجام شود.

استاندار لرستان افزود: طبق زمانبندی اعلام شده تا دو سال آینده فاز دوم صنایع غذایی گهر به پایان می‌رسد که ما انتظار داریم این زمان کمتر شود که بتوانیم از ظرفیت موجود در استاد و شهرستان بیشترین بهره را ببریم همچنین این پروژه برای ۵۰۰ نفر از جوانان شهرستان دورود اشتغال ایجاد می‌کند.

وی افزود: امیدواریم این پروژه زودتر اجرایی شود چراکه تأثیر بسزایی در تولید ما خواهد داشت، همچنین در راهپیمایی خانوادگی که در شهرستان ترتیب داده شده بود شرکت کردیم که در کنار مردم باشیم.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 868491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟