مدیرکل اسبق بنیاد مستضعفان گلستان محکوم به حبس شد

به گزارش رکنا از گلستان ،محمود اسپانلو در نشست خبری صبح پنجشنبه گفت : در  پرونده پولشویی و رشوه   سه نفر از کارکنان بنیاد مستضعفان استان رسیدگی و  رای آنها پس از طی مراحل قانونی در  شعبه چهاردهم تجدیدنظر استان ، قطعی شد .

 وی گفت:   آقای علی شکریان فرزند ولی اله مدیر کل وقت بنیاد مستضعفان استان گلستان،  در خصوص اتهام اختلاس به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۴۱ میلیون و پنجاه و یک هزار ریال  به تحمل 5 سال حبس و پرداخت جزای نقدی به مبلغ چهار میلیارد و دویست و هشتاد و دو میلیون و صد و نود و دو هزار ریال و انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال شامل دو میلیارد و صد و چهل و یک میلیون و پنجاه و یک هزار ریال در حق بنیاد مستضعفان محکوم شد.

دادستان گلستان اضافه کرد: شاکریان چهار سال و یک روز حبس و پرداخت جزای نقدی به میزان شانزده میلیارد و سیصد میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

اسپانلو گفت:  سهراب علی مختاری فرزند حسین متهم بعدی این پرونده کارمند این اداره  به 15 ماه حبس و پرداخت 150 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و انفصال موقت به مدت سه سال،  محکوم شد

اسپانلو بیان داشت : محکوم بعدی اقای ابراهیم قاسمی فر فرزند صادق به ۳سال حبس  و پرداخت یک میلیارد و هشتصد و سی و دو میلیون و پانصد هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

کرامتی /گلستان

کدخبر: 868280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟