مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای سهند آباد به علت کولاک و وزش شدید باد

 

 به گزارش رکنا از هشترود؛ وحید آخوند زاده در این زمینه گفت:   با توجه به بارش برف و وزش باد و کولاک و یخبندان  ، که از  دیشب در شهرستان هشترود ،  خصوصا در مناطق کوهستانی "سهند آباد" آغاز شده است  راهداران در قالب ۶ تیم واکنش سریع در محور های اصلی و فرعی شهرستان مستقر شده و از شب گذشته تا کنون اقدام به برف روبی و ماسه و  نمک پاشی راههای اصلی و فرعی  شهرستان نموده اند .

وی اضافه کرد: لذا با توجه به این موضوع در حال حاضر  کلیه راههای اصلی و  فرعی شهرستان باز و تردد در آنها بصورت روان در جریان میباشد .

رئیس اداره راه و حمل ونقل جاده ای هشترود  در خصوص راههای روستایی شهرستان نیز گفت : به اطلاع هموطنان عزیز میرسانم همکاران بنده  از اولین ساعات امروز  جهت ارزیابی راه های روستایی در منطقه حضور یافته اند. 

وی متذکر شد : با توجه به وزش  باد و کولاک شدید  که از سه شنبه شب  در منطقه "سهند آباد نظرکهریزی" حاکم شده است   در حال حاضر راه ارتباطی ۵۰ روستا آن منطقه مسدود می باشد که همکاران راهداری در تلاش هستند که هر چه سریعتر راه های ارتباطی این روستاها رانیز بازگشایی نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  از کلیه هموطنان عزیز خواهشمند است از سفرهای غیر ضروری به این مناطق  جدا خودداری نموده و در صورت داشتن سفر های ضروری خودروی خود را حتما به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و مواد غذایی و  دیگر ملزومات مورد نیاز  مجهز  نمایند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

 

کدخبر: 867951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟