آوج در حوزه گردشگری ظرفیت های بالقوه زیادی دارد
به گزارش رکنا از قزوین، محمد مهدی اعلایی روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان آوج به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: دولت سیزدهم بر رفع مشکلات مردم و گره‌گشایی از امور آنان به ویژه در مناطق محروم و دوردست اهتمام جدی دارد.
وی با بیان اینکه طبیعی است باید بخشی از امکانات دولتی در شهرستان آوج مستقر شود، افزود: آوج در تقسیم بندی های ملی در استان جزو مناطق محروم قرار گرفته و در بودجه های سنواتی عددی برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شده ولی اعتقاد داریم این شهرستان ظرفیت ها و بسترهای زیادی از جمله موقعیت جغرافیایی، حمل و نقل، کشاورزی و گردشگری در اختیار دارد.

اعلایی گفت: همگرایی، وفاق و در کنار هم بودن مردم و معتمدین آوج و آبگرم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در این زمینه برنامه ریزی داشته‌ باشند و نگذارند که مباحث حاشیه‌ای مانع از توسعه شهرستان شود.

photo_2023-02-05_12-03-11

photo_2023-02-05_12-04-30

PhotoGrid_1675597888265

ض

وی اضافه کرد: در پرداختن به مسایل توسعه ای شهرستان آوج منافع عمومی در نظر گرفته خواهد شد و تمامی موضوعات مربوط به این حوزه در کارگروه های مختلف استان قزوین به طور دقیق بررسی می شود.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در بدو ورود به شهرستان آوج با حضور در مزاری شهدای این شهرستان نسبت به گلگون کفنان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

استاندار قزوین همچنین با حجت الاسلام موسوی امام جمعه آوج دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه این سفر به طور همزمان پروژه های صنعت برق شهرستان آوج افتتاح شد.

بهره برداری از یک واحد دامداری با حضور استاندار قزوین در آوج

این دامداری در روستای کوک با صرف ۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

این واحد دامداری دارای ۱۳۶ راس دام پرواری است و با افتتاح آن سالانه ۴۵ تن گوشت قرمز تولید می شود.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 867288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟