افتتاح ۶۵۹۷  پروژه با اعتبار ۷۷۶۹ میلیاردی در گلستان

به گزارش رکنا از گلستان ؛ علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان  امروز صبح  در نشست گروه خبری فجر گلستان با اصحاب رسانه  با بیان اینکه  در دهه فجر امسال برنامه‌های مردمی در همه نقاط استان با رویکرد تبیین خدمات و برکات نظام در دستور کار مجموعه ها قرار بگیرد گفت:کارهای بسیار بزرگی در طول دولت سیزدهم با همراهی مردم به سرانجام رسیده است .

استاندار گلستان باتأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی ، خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تضعیف دستاوردها و فراموشی انقلاب اسلامی است و دهه فجر بهترین فرصت برای خنثی کردن این توطئه‌هاست بنابراین با فراهم کردن بستر مناسب و  گرامیداشت دهه فجر به ویژه برپایی پرشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن به تکلیف خود عمل کنیم. 

وی افزود : در ایام مبارک دهه  فجر ۴۹۲۴  پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۵۷۱ میلیارد تومان و پروژه عمرانی 1673 با سرمایه گذاری 4197 اشتغال ۸۸۴۰ نفر در گلستان خواهد بود .

زنگانه یادآوری کرد:تا زمانی که ایران در حال پیشرفت  و به مواضع اصولی خود پایبند است  دشمنی ها پایان نخواهد یافت چرا که جمهوری اسلامی ایران مخالف نظام سلطه است. 

چالش کم آبی گلستان بزرگترین دغدغه دولت 

زنگانه  استاندار گلستان کمبود آب را بحران اصلی که زندگی انسان ها تحت تاثیر قرار می دهد، توصیف کرد و گفت: یکی از مشکل ترین مراقبت ها که اگر آن را مدیریت نکنیم و با مشکلات زیادی روبرو می شویم، بحث بحران آب است.

ایشان  ادامه داد: استان گلستان در ردیف استان های با تنش آبی قرار دارد. بنابراین همه باید در خصوص "مدیریت آب محدودی" که در اختیار داریم به صورت جدی وارد عمل شویم و از آن به عنوان یکی از اولویت های اصلی و بسیار تاثیرگذار یاد کنیم.

زنگانه گفت : برای حل مشکلات آبی استان تشکیل قرارگاه شهید لولایی جهت لایروبی رودخانه ها  با در نظر گرفتن کاهش بارندگی در سال آبی جاری صورت گرفته است . 

استاندار گلستان بیان کرد : در ایام دهه فجر  برای لایروبی رودخانه اترک و دیواره سازی آن  اعتباری بالغ بر  ۲۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است .

کرامتی /گلستان 

 

 

کدخبر: 866055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟