مسئولان  شنوای مشکلات مردم باشند

به گزارش رکنا از همدان، روح اله نباتی به وضعیت کشور اشاره کرد و گفت: راهبرد دشمن و استکبار جهانی در برابر جمهوری اسلامی پس از جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و ترکیبی در حوزه اقتصادی و فضای مجازی است که باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: دشمن با تحمیل فشارهای سنگین سیاسی و اقتصادی سعی در جدایی مردم از نظام و انقلاب دارد ولی جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران مانند تک درختی در دامنه کوه، در برابر بهمن عظیم تحریم، فشار و تهدید مقاومت کرده و می کند.

وی با تاکید بر ولایت مداری گفت: با رهبری مدبرانه امام خامنه ای و با وجود خدمتگزاران صدیق و نیروهای ارزشی، کشور جمهوری اسلامی قدرتمندانه پیش می رود.

نباتی وضعیت شهرستان بهار را خوشبینانه و رو به پیشرفت عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات چندین ساله، با تلاش در دولت سیزدهم مرتفع شد و علیرغم کمبود بودجه، امکانات و بحران‌های خاص اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف حادث شده است.

وی به حضور مسئولین در بین مردم و در روستاها تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی اقدامات و جهاد تبیین ضروری است زیرا مردم با چیزی که به آن جهل دارند؛ دشمنی می کنند.

وی تعامل سازنده دستگاههای اجرایی با رسانه‌ها را بسیار موثر دانست و گفت: انعکاس اخبار و اقدامات در فضای مجازی و رسانه ها باعث دلگرمی مردم به نظام و انقلاب و امید آفرینی و رفع دغدغه های مردم خواهد شد.

نباتی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید بر اساس سیاست ها و اصول تعیین شده دولت حرکت کنند و تخطی از سیاست‌های دولت تلاطم و عدم تحقق برنامه ها و اهداف را به دنبال خواهد داشت. وی اظهار داشت: حضور مدیران در نماز جمعه باعث یادآوری مسائل اخلاقی و آگاهی از مسائل سیاسی و اجتماعی و وحدت می شود و همچنین مسئولین با حضور در نماز جمعه می توانند مشکلات مردم را بشنوند و در رفع مشکلات بکوشند.

وی بر فضاسازی مناسبت ها در شهرها و روستاها و ادارات تاکید کرد و گفت: فضای جامعه در دهه فجر باید متفاوت باشد و فضاسازی مطلوب در این ایام به افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم کمک خواهد کرد.

فرماندار بهار با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: در حکومت اسلامی، نحوه برخورد با ارباب و رجوع باید مهربانانه با عطوفت و دوستانه باشد و تا جای ممکن رضایتمندی ایجاد شود.

وی شهرستان بهار را دارای قابلیت های بسیار دانست و گفت: شهرستان بهار به دلیل ظرفیت های بسیار، رتبه های برتر استان را به خود اختصاص داده و کسب رتبه برتر در تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر، رتبه برتر در شورای آموزش و پرورش و رتبه برتر در برف روبی توسط شهرداری بهار، نشان دهنده یکدلی و کار و تلاش شهرستان است.

فرماندار بهار بر جذب بودجه ملی، توسط مدیران شهرستانی تاکید کرد و گفت: ادارات باید تلاش کنند بودجه ملی جذب کنند. در این خصوص از ظرفیت تمامی مدیران کل و نماینده محترم مجلس باید استفاده شود.

وی حفظ امنیت و آرامش در شهرستان را مهم عنوان کرد و گفت: در همه مسائل شهرستان سعی شده در محیطی منطقی و به صورت عملیاتی کار را به نتیجه برسانیم.

وی درخصوص «مجموعه شهری همدان» گفت: شهرستان بهار دارای تشکیلات سیاسی مستقل است و مطلقاً به همدان یا شهر دیگری ملحق نخواهد شد و مردم نباید نگران الحاق باشند.

 

کدخبر: 865859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟