برگزاری ۱۲ رویداد استارتاپی تقاضامحور در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان ، محمدرضا جعفری نهم بهمن ماه، در جلسه شورای هماهنگی روسای واحدهای استانی منطقه پنج دانشگاه که به میزبانی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۷۰۰۰ دانشجو در ۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی استان و در ۳۰۱ کدرشته محل در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی مشغول به تحصیل هستند.

وی از برگزاری ۱۲ رویداد استارتاپی تقاضا محور توسط مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان خبر داد و گفت: این رویدادها تا پایان سال‌جاری برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان بیان کرد: تشکیل جلسات به صورت دوماه یک بار، تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های آموزش، پژوهش، فرهنگی و بین‌الملل، تهیه بولتن خبری با مشارکت واحدهای استانی و تشکیل کارگروه‌های مختلف آموزشی، پژوهش، فرهنگی، رسانه و بین‌الملل در منطقه با استفاده از ظرفیت‌های هر استان از محورهای مهم و مصوبات این نشست باشد.

در ادامه این نشست دبیر شورای هماهنگی روسای منطقه پنج و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان به شرح وظایف اعضا و دبیرخانه منطقه پرداخت و افزود:  هدف از تشکیل این نشست ایجاد هم‌گرایی و انتقال تجربیات در راستای رفع مشکلات واحدهای استانی منطقه پنج است.

دکتر شاهین فکور با تاکید به استمرار و تقویم زمانی مشخص این شورا، بیان کرد: با توجه به اشتراکات فرهنگی و جغرافیایی واحدهای استانی منطقه پنج، با همفکری چهار استان علاوه بر تشکیل منظم جلسات به صورت هردو ماه یکبار، می‌توان برنامه‌ای عملیاتی با نگاه منطقه‌ای و رویکرد هم‌گرایی و هم‌افزایی باتوجه به ظرفیت‌های هر منطقه، تدوین و به عنوان نقشه راه در تحقق ماموریت و سیاست‌های کلان دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد استفاده قرار داد.

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 865687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟