جشن دهه فجر فرصتی کم نظیر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

به گزارش رکنا از گلستان ؛ سید علی مهاجر معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های ستاد دهه فجر استان گلستان، افزود: با برنامه ریزی منسجم تر نسبت به سالهای پیش در قبال انقلاب اسلامی ادای دین و نشاط اجتماعی همراه با آگاهی سیاسی را در جامعه ترویج کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن بیکار ننشسته و برای بهمن و دهه فجر نیز برنامه هایی دارد، افزود: جشن دهه فجر فرصتی کم نظیر برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید با برنامه ریزی نوآورانه به بهترین شکل انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان گفت: کاروان سلامت برای مناطق محروم یکی از برنامه های خوبی که دهه فجر برگزار میشود .

وی یادآور شد: دشمن زخم خورده دنبال ناامید کردن مردم و به ویژه نسل جوان از آینده پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

ایشان بستر سازی برای امید آفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام را از وظایف دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: تمام ظرفیت های موجود در همه نهادها باید در خدمت مردم و نظام باشد.

مهاجر گفت: اعتراض مردم به مسائل معیشتی قابل پذیرش است و فاصله بین واقعیت ها و آنچه باید باشد کم شود اما مردم به انقلاب و کشورشان عشق دارند.

وی توهین به مرجعیت را نشان اضمحلال فکری دشمنان و ناتوانی آنها در برابر عظمت انقلاب اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد امسال باید یک دهه فجر متفاوت و دشمن هراس رقم زده شود

کرامتی /گلستان

کدخبر: 865663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟