اکلیلی سفیر اورژانسی شد

 به گزارش رکنا از اصفهان؛ با توجه به اهمیت افزایش فرهنگسازی اورژانس با جلب مشارکتِ هنرمندان، طی مراسمی با حضور دکتر حیدری رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان و دیگر مسئولین واحد های ستادی، آقای حسن اکلیلی هنرمندِ پیشکسوت اصفهانی، با توجه به داشتن سوابق ارزنده در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و جلب کمک خیرین برای اهداف عام المنفعه، با اهدای حکمی از سوی ریاست مرکز بهمراه تندیس سفیر اورژانس، بعنوان سفیر اورژانس در حوزه آموزش و فرهنگسازی معرفی شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان بر نقش و تاثیر فعالیت های فرهنگی هنری هنرمندان در توسعه آشنایی مردم با اورژانس پیش‌بیمارستانی تاکید کرد و گفت: با توجه به نقش ارزشمند هنرمندان، از همه فعالان حوزه رسانه دعوت می کنیم، بیش از پیش به موضوعات فرهنگسازی اورژانس پیش‌بیمارستانی بپردازند.

دکتر حیدری افزود: فرهنگسازی در آشنایی با فرایند امدادرسانی، تکریم پرسنل اورژانس و آشنایی خیرین با حوزه های همکاری با اورژانس از جمله عناوین مهمی است با مشارکت هنرمندان، بیش از پیش میتوان به آنها پرداخت. 

 حسن اکلیلی در این جلسه درمورد اهمیت شناخته شدنِ بیشتر اورژانس، گفت: امیدواریم با افزایش جلب کمک خیرین محترم حوزه سلامت و آشنایی بیشتر مردم با اورژانس پیش‌بیمارستانی، بتوانیم باری از دوش پرسنل اورژانس بکاهیم و به ارتقا سطح سلامت جامعه کمک کنیم.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 865099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟