آمادگی شرکت توزیع برق لرستان برای مقابله با بحران احتمالی

به گزارش رکنا از لرستان ، مهران امیری  اظهارکرد: ۲۸  گروه عملیاتی شرکت توزیع برق لرستان برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش‌ نزولات آسمانی در سطح استان آمادگی کامل دارند.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی استان و اطلاعیه مدیریت بحران استان مبنی بر شرایط ناپایدار جوی در منطقه برای نقاط مختلف استان در روزهای آینده، گروه های اجرایی و عملیاتی شرکت توزیع برق لرستان جهت حفظ تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان در سطح استان در حالت آماده باش قرار گرفته وتمهیدات لازم جهت  مدیریت پیش و حین بحران اندیشیده شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: کارکنان پرتلاش و پیمانکاران سخت کوش این شرکت در بخش های اتفاقات برق ، مرکز کنترل و راهبری شبکه و سامانه های فوریت های برق به صورت شبانه روزی با استفاده از سیستم‌های پایش و نظارت از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان در حال رصد وکنترل وضعیت شبکه توزیع برق هستند.

وی افزود:این اقدام ها جهت تسریع  در برطرف نمودن مشکلات احتمالی در شبکه ها و تاسیسات توزیع برق و رفع خاموشی های ناخواسته  است.

امیری یادآورشد: مشترکان در صورت بروز خاموشی با سامانه ۱۲۱ تماس گرفته تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رفع خاموشی اقدام کنند.

مهدی زکی پور / لرستان 

 

 

 

کدخبر: 864983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟