دیدار معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد با استاندار لرستان

به گزارش رکنا از لرستان ، علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه چهارشنبه، پنجم بهمن‌ در سفر دو روزه به لرستان با فرهاد زیویار، استاندار این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار لرستان در این دیدار به تأثیر فضای مجازی بین خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به نفوذ این فضا و بعضاً تأثیرات مخربی که بر آداب و رسوم مردم داشته است با این وجود برخی از این آداب در بین مردم لرستان اگرچه کمرنگ نشده اما مستلزم توجه ویژه‌‌ به این حوزه است.


وی با بیان اینکه امروز یک جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای علیه گفتمان کشور ایجاد شده است و در اغتشاشات اخیر ردپای این خط فکری غرب به خوبی مشهود بود، افزود: دنیا مؤلفه‌های هویتی مردم که ایران واحد را شکل داده هدف گرفته و باید گفت که مؤلفه‌‌های ما با دنیا تفاوت دارد که این استقلال هویتی ملت برای غرب قابل قبول نیست.

استاندار لرستان اضافه کرد: سفرهای فرهنگی و حضور اشخاص تأثیرگذار فرهنگی به استان‌ها در زمان کنونی بیش از گذشته لازم است که صورت پذیرد.
 
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امر دین و قرآن در وزارت فرهنگ و ارشاد امر محوری، کلیدی و راهبردی است، گفت: در برخی استان‌ها با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد می‌توان کارهای بیشتری انجام داد و لرستان یکی از استان‌هایی است که این قابلیت و ظرفیت را داراست.

معاف در پایان افزود: این آمادگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد که برای لرستان طراحی ویژه‌ای انجام شود.

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 864523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟