دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز

به گزارش رکنا از هشترود؛ سرهنگ "الهوردیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تبیین و عملیاتی نمودن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع سرقت از خودروها در شهرستان "تبریز" ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های به عمل آمده؛ ماموران کلانتری 22 با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم موفق شدند سارقان را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهمان به عنوان پارکبان به انجام 15 فقره سرقت از داخل خودرو در شهرستان معترف شدند.

سرهنگ الهوردیان درپایان با بیان اینکه در این خصوص 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 864360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟