‍ کسب عنوان برتر همکار مخترع شرکت آب وفاضلاب استان لرستان در گنگره بین المللی بانوی تاثیرگذار

به گزارش رکنا از لرستان ؛ زنان معرفی شده در بخش‌های مختلف اعم از علمی، پژوهشی، نوآوری، اقتصادی، بهداشت و درمان،هنر، بازیگری، عکاسی، نقاشی، کنشگری اجتماعی و اقتصادی، فعالان مدنی، فعالان حوزه محیط زیست، حقوقدانان، فعالین رسانه‌ای و ... در این کنگره شرکت کرده‌اند و تلاش شده است تا از این طریق ارتباطی میان زنان تاثیر گذار در حیطه بین المللی با زنان تاثیر گذار ایرانی برقرار شده و هم‌افزایی برای پیشرفت کشور شکل گیرد.

شناسایی زنان ایرانی تاثیر گذار از چند طریق اعم از ارتباط با مدیران امور بانوان استانداری‌ها، ارتباط با مردم، ارتباط با حلقه‌های میانی و ثبت نام در سایت «گوهرشاد» انجام شده است. در واقع توانایی‌ها، دستاوردها و رزومه این زنان احصاء شده و در نهایت برترینها از میان ۱۴ هزار زن ایرانی به این کنگره راه یافته‌ و به رقابت پرداخته و از بانوان منتخب این کنگره تقدیر شد. 

در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از سرکار خانم رضوان برمه زیار به عنوان بانوی تاثیر گذار ایرانی و مخترع برتر وزارت نیرو توسط سرکار خانم دکتر خزعلی معاونت محترم زنان و امورخانواده ریاست جمهوری  به نمایندگی از رئیس جمهور محترم با اهدای لوح و تندیس کنگره تقدیر شد.

 

مهدی زکی پور / لرستان 

کدخبر: 864123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟