انتقاد معاون استاندار لرستان از عملکرد ضعیف بانک‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش رکنا از لرستان ، احمدرضا دالوند روزیکشنبه در شورای عالی بانک‌ها، در جمع خبرنگاران از تایید ۴۰ هزار متقاضی مسکن ملی در استان خبر داد و اظهارکرد: ادارات راه و شهرسازی واجدان شرایط را در شهرستان های مختلف استان جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی کنند.

وی با اشاره به قانون نهضت ملی مسکن و اقداماتی که در استان برای تأمین زمین به منظور ساخت مسکن برای متقاضیان انجام شده است، افزود:متقاضیان تایید شده در انتظار پرداخت تسهیلات برای شروع ساخت و ساز هستند.

وی، افزود: یکی از مشکلات مهمی که در بحث مسکن شهری و روستایی  استان به منظوراجرای قانون جهش نهضت ملی مسکن با آن مواجه هستیم، پرداخت تسهیلات است که متأسفانه بیشتر بانک‌ها عملکرد خوبی ندارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: به منظور انجام بهتر امور باید شعب بانکی که برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن انتخاب شده اند به طور دقیق مشخص و معرفی شوند تا نظارت بیشتری بر این روند صورت گیرد.

دالوند افزود: اداره کل راه و شهرسازی لرستان نیز باید طی روند ۱۰ روزه، افراد واجد شرایط را برای پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی کند تا یک گام اساسی به منظور جبران این عقب‌افتادگی در اجرای این طرح برداشته شود.

مهدی زکی پور / لرستان 

 

کدخبر: 863557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟