جشنواره جوانان برتر ایران زمین در همدان برگزار می‌شود

به گزارش رکنا از همدان، علی حقیقی در خصوص این جشنواره جوان برتر ایران زمین گفت: این جشنواره در هفته جوان امسال طی روزهای ۱۱ تا ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از این جشنواره، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر ۱۸ تا ۳۵ سال با هدف زمینه‌سازی برای توسعه ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، حمایت از فعالیت‌های هویت آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگوسازی مناسب، شناسایی و ارزش نهادن به اندیشه های سازنده جوانان ایران اسلامی خواهد بود.

حقیقی با بیان اینکه این جشنواره در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می شود، اظهار کرد: موضوعات این جشنواره قرآن، ادبیات، فیلم،موسیقی، کنشگر فعال رسانه، هنرهای تخصصی، خادم اهل بیت(ع)، کارآفرینی، دانش بنیان، ورزش، فعال اجتماعی، جوان خاص معلول است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: مهم‌ترین بخش این جشنواره، تجلیل از خانواده جوانان شهید حافظ امنیت در یک سال منتهی به هفته جوان امسال خواهد بود.

وی اظهار کرد: طبق شیوه نامه میبایست گزینش جوانان مطروحه از فرآیند دستگاههای اجرایی (محور اصلی) و با همکاری دستگاههای اجرایی(همکار مشاور) و نهایتا بررسی مستندات ارائه شده در هیأت داوری استانی و ملی انجام شود.

 

کدخبر: 863470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟