برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق

 

به گزارش رکنا از هشترود،    مدیر آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق در این جلسه ،  ضمن  خیر مقدم و تشکر از حضور اعضا، هفته شوراهای آموزش و پرورش را گرامی شمرد و اظهار داشت:  امید است با همکاری و تعامل همه ادارات و نهاد ها روز به روز شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان به ویژه در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

صمد عظیمی  در ادامه گزارشی اجمالی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در زمینه  آموزش وپرورش شهرستان چار اویماق  به حضار ارائه کرد  و افزود: تهیه اقلام غذایی شامل (برنج ، روغن ، تن ماهی ، رب گوجه فرنگی ، پنیر و گوشت گرم )جمعا به ارزش بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان وپخش در مدارس شبانه روزی شهرستان

لوله کشی و برقراری انشعاب گاز ۲۸ مدرسه  شهرستان که فاقد لوله کشی و انشعاب گاز بودند به ارزش بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان

 تهیه تعداد 100 دستگاه بخاری گازی هوشمند (هرمتیک) به ارزش بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان و پخش در مدارس مورد نیاز

شروع به تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی تعداد 70 مدرسه نیازمند از جمله اقداماتی است که در شهرستان چاراویماق در امر آموزش وپرورش انجام شده است .

وی درپایان خاطر نشان کرد :  درتلاش هستیم با جذب خیرین بزرگوار وتلاش همکارانمون  مشکلات آموزش و پرورش را به حد صفر برسانیم.

 

لازمه پیشرفت همه جانبه جوامع، بها دادن به امر آموزش است 

فرماندار شهرستان چار اویماق نیز  در ادامه جلسه   با اشاره به جایگاه ویژه امر آموزش در جامعه گفت : لازمه ی پیشرفت همه جانبه جوامع بها دادن به امر آموزش است و در جامعه ای که آموزش و پرورش در راس امور قرار دارد آن  جامعه در حال پیشرفت است.

یاسین توکلی در پایان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت دستگهای اجرایی در امر جذب، آموزش و توانمند  سازی بی سوادان تاکید کرد. 

در پایان جلسه از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان تجلیل به عمل آمد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

کدخبر: 862863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟