۲۲۳ رای به نفع شرکت آب منطقه ای قزوین صادر شده است

به گزارش رکنا ازقزوین، منصور ستوده در این باره اظهار داشت: از مجموع 255 رای صادره در محاکم عمومی در 9 ماهه سال جاری بدلیل دفاع خوب و مستدل همراه با ارائه مستندات کافی توسط همکاران این دفتر و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی، تعداد 223 رای له شرکت صادر شده که مجموع ارزش آن حدود 40 میلیارد ریال است.

ستوده افزود: موضوع اکثر دعاوی اقامه شده توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی علیه شرکت آب منطقه ای در محاکم عمومی حقوقی و دیوان عدالت اداری مطالبه خسارت، تخریب، احراز وقوع تخلف و سایر موارد بوده که بیشتر آنها برابر آراء قطعی صادر شده و محکومیتی متوجه شرکت نشده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین تصریح کرد:  در اجرای قانون جامع حد نگار کشور و در راستای حفظ حقوق بیت المال، اقدامات این دفتر در خصوص مستندسازی اموال غیرمنقول انجام شده است.

وی یادآورشد: اخذ اسناد رسمی اراضی میرپنجی و خوزنان به مساحت حدود 29 هکتار و اسناد رسمی رودخانه های تازه آباد، شترک، رزجرد، باراجین، بازار و پایین دست رودخانه های آبگرم و آراسنج به مساحت تقریبی 1311 هکتار و اخذ اسناد رسمی شبکه آبیاری دشت قزوین از محدوده فلوم زیاران تا روستای انجیلاق به میزان 96 هکتار از جمله اقدامات انجام شده است.

ستوده اظهارداشت: دریافت مجوز ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در خصوص طرح های عمرانی در دست اجرای شرکت از طریق اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط دفتر حقوقی است.

 

منبع :روابط عمومی اب منطقه ای

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 862387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟