احداث یک میلیون مسکن در قالب طرح اقدام ملی

به گزارش رکنا از گیلان، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت با حضور در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با مهندس دائمی مدیرکل دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این دیدار گفت : عمران، آبادانی و توسعه استان و شهر رشت بعنوان مرکز استان  از جمله اهداف همه دستگاه های اجرایی است که در این راستا باید دست در دست هم دهیم تا اهداف محقق شوند .

وی با اشاره به طرح احداث مسکن ملی افزود: رویکرد جدید دولت احداث یک میلیون مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن است که می‌طلبد در این راستا از نگاه‌های بخشی پرهیز و موانع برداشته شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: مسکن می‌تواند در اجرای طرح‌های عمرانی و احداث پروژه‌های دولتی به دستگاه‌های اجرایی کمک کند و انتظار داریم که شهرداری‌ رشت نیز از توان فنی و مهندسی بنیاد در اجرای طرح‌های خود بیشتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حوزه مسکن روستایی و شهری عملکرد مناسبی داشته است و آماده همکاری با شهرداری‌ رشت می‌باشد، افزود: خوشبختانه بنیاد مسکن نقش ویژه‌ای در محرومیت‌زدایی به‌ویژه در روستاها داشته است.

سپس سرپرست شهرداری رشت بر هم افزایی، هماهنگی بیشتر، استفاده از ظرفیت های دو نهاد شهرداری و بنیاد مسکن و تعامل بیشتر در زمینه های مختلف تاکید کرد .

یزدانی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزء اولین نهادهای سازندگی و عمرانی است که با تفکر حضرت امام خمینی (ره) دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل گردید بنیاد مسکن نهاد انقلابی است که فعالیتهای زیادی درروستاهها انجام داده است.

در این دیدار سرپرست شهرداری رشت تامین زیر ساخت ها را به عنوان مهم ترین اصل در اجرای پروژه های مختلف برشمرد و تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد تا جهت اجرای پروژه های مختلف با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان همکاری کند . 

مرجان گودرزی /گیلان 

منبع :روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان

کدخبر: 861883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟