نخستین گردهمایی هم اندیشی با نیروهای جوان آبفای استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ امید ترویجی با اشاره به تحقق شعار سال شرکت مبنی بر «بهسازی فرآیندها،توسعه خدمات و نشاط سازمانی» و نیز در راستای مشارکت و استفاده حداکثری از ایده ها و پیشنهادات خلاقانه کارکنان در برنامه ریزی های کلان و استراتژیک شرکت گفت: در آینده نزدیک نخستین گردهمایی هم اندیشی با نیروهای جوان و تازه استخدام شده در سال های 95 الی 98 و همچنین جوانان صاحب نظر برگزار می شود که این رویکرد در راستای بهره مندی حداکثری از ظرفیت های علمی، تخصصی کارکنان انجام می گیرد.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته مقرر گردید در این نشست به مسائل اقتصادی، درآمدی و جذب سرمایه گذاری، فنی و اجرایی، بهره برداری و بهره وری، مدیریتی، توسعه خدمات و بهسازی فرآیندها. فرهنگی، اجتماعی و نشاط سازمانی بیش از گذشته پرداخته شود و این موضوعات از جنبه های مختلف مورد نقد و بررسی قرار گیرد تا زمینه های رونق و شکوفایی این صنعت در اصفهان بیش از همیشه فراهم شود.

مشاور مدیرعامل در امور جوانان اعلام کرد: انتظار می رود با هم اندیشی و همفکری نیروهای جوان و خلاق بتوان نقشه راه سال1402 آبفای استان اصفهان را تدوین نمود که برمبنای آن راهبردی های نوین و علمی برای مقابله با چالش های شرکت در نظر گرفته شود.

ترویجی عنوان کرد: افراد واجد شرایط باید پیشنهادات کاربردی و نوین در زمینه های ذکر شده را ارائه دهند و پس از بررسی کامل توسط کارگروه مربوطه در حضور مدیر عامل از پیشنهادات برگزیده و برتر تقدیر به عمل می آید.

لازم به یادآوری است: از سوی مدیران حوزه های مختلف ، فرم ارائه پیشنهاد در اختیار افراد واجد شرایط قرار می گیرد که پس از تکمیل، باید تا 4 بهمن ماه سال جاری از طریق اتوماسیون اداری، برای مشاور مدیر عامل در امور جوانان، ارسال گردد.

بهمن راعی/ اصفهان

 

کدخبر: 861846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟