پلمب کارگاه بسته بندی مرغ های تاریخ گذشته در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ مسعود طُریفی  بیان داشت: به دنبال گزارش واصله مبنی بر اینکه فردی با راه اندازی کارگاهی غیر مجاز نسبت به قطعه بندی و بسته بندی مرغ های یخ زده و تاریخ گذشته و فروش آن بعنوان مرغ گرم اقدام می کند، با عنایت به اهمیت این موضوع که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است مراتب سریعاً در دستور کار کارشناسان اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی کارگاه مذکور طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت از محل بازدید کرده و در بدو ورود مشاهده کردند که 12 نفر در این کارگاه مشغول بسته بندی مرغ های قطعه بندی شده هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ادامه داد: پس از بازرسی از محل تجهیزاتی از قبیل دو دستگاه چاپگر حرارتی و یک دستگاه رایانه که برای بسته بندی و ثبت تاریخ مورد استفاده قرار می گرفتند به همراه 2 تُن مرغ تکه شده و 3تُن مرغ گرم کامل کشف شد.

سرهنگ ُطریفی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد مرغ های تاریخ گذشته با نشان جعلی یکی از برند های معروف به تاریخ روز بسته بندی شده و به بازار عرضه می شدند اظهار داشت: این محل به صورت آنی پلمب و صاحب کارگاه نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 860504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟