کشف وسایل نقلیه مسروقه در یزد

به گزارش رکنا از یزد، فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح مبارزه با سرقت موتورسیکلت درشهرستان یزد خبر داد و افزود:  در اجرای طرح اخیر مبارزه با سرقت موتورسیکلت در این شهرستان تعداد 13 دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط عوامل گشت کلانتری های تابعه  کشف شد.  

سرهنگ سعید زینلی افزود: در اجرای طرح اخیر مبارزه با سرقت موتورسیکلت در این شهرستان تعداد 13 دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط عوامل گشت کلانتری های تابعه  کشف شد.  

وی  در ادامه هدف پلیس از اجرای طرح مبارزه با سرقت را افزایش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را حتی برای لحظه ای کوتاه بدون قفل در مقابل منزل،مغازه و ...رها نکنند.

همچنین رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 6 سارق و کشف 14فقره سرقت خودرو در یزد خبر داد و افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت خودرو درسطح شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستورکاراداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت. 

سرهنگ محمدرضا حناساب افزود: کارآگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و رصد سارقان سابقه دار، 6 نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی 2 عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: سارقان درتحقیقات پلیس به 14 فقره سرقت انواع خودرودرسطح شهرستان یزد اعتراف کردند . 

سرهنگ حناساب ضمن هشدار به سارقان که پلیس با قاطیعت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل بازدارنده تجهیزنمایند وهرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 860364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟