بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان در محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی

به گزارش رکنا از لرستان، متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

﴿یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ﴾ (سوره صف/آیه ۸)

اقدام حقارت آمیز نشریه مبتذل فرانسوی در اهانت به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه موجی از اعتراضات مسلمانان و همه آزادگان را در پی داشته است که خود حکایت از انحطاط و شکست گردانندگان پشت صحنه چنین رویدادهای تلخ و زشت دارد.

این مرجعیت و رهبری که ارزشهای اسلامی و انسانی را با قامتی استوار بر سر دست گرفته و در دفاع از حقوق بشر در مقابل حیله گران و فریبکاران مدعی حقوق بشر ایستاده‌اند روشن است که تحمل آن برای بدخواهان نظام سلطه سخت و گران است.

البته جریان رسانه‌ای غرب که تحت سلطه امریکا و رژیم اشغالگر قدس قرار دارند در سابقه زشت خود اهانت به پیامبران آسمانی و حضرت پیامبر اعظم«صلی الله علیه و آله» را دارند که قلوب میلیاردها  مسلمان را جریحه دار کردند.

امت اسلامی و مردم متدین و انقلابی استان لرستان ضمن اعلام تنفر و انزجار از این اقدام شرم آور؛ از وزارت امور خارجه و قوه قضاییه انتظار دارند؛ که با اقدامات همه‌جانبه در مجامع بین المللی از ساحت مقدس انبیا الهی و حضرت رسول اکرم «صلی الله علیه و آله و سلم» و مرجعیت شیعه با صلابت دفاع نمایند و مانع تکرار چنین رویدادهای تلخی شوند.

از این‌رو از عموم طلاب و روحانیون؛ سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی؛نیروهای مسلح؛ اقشار مختلف مردمی دعوت میشود؛ جهت محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی و دفاع از مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه؛ و رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» در اجتماعی که روز چهارشنبه ۲۱ دیماه ساعت ۱۰ صبح؛ در مدرسه علمیه کمالیه برگزار می گردد شرکت فرمایند.

 از خداوند متعال شکوه و عظمت و اقتدار اسلام و مسلمین و مرجعیت شیعه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»؛ و ذلت و خواری دشمنان اسلام و بشریت را خواستاریم.

(سید احمدرضا شاهرخی؛ فرهاد زیویار) 

   

کدخبر: 860253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟